srijeda, 23. svibnja 2018.

Tehnika Čarobna soba



Dijelim sa svima svoju prvu vlastitu tehniku samopomoći koja mi je baš zbog toga što je prva posebno draga.
Tehnika, koju sam nazvala „Čarobna soba", mi se spontano ukazala prilikom šetnje Maksimirom 12.09.2011., kada nisam mislila ni o čemu. Toga dana se navršilo 8 godina od kada mi je neuropedijatar u Klaićevoj saopćio da moje dvomjesečno dijete ima treći stupanj oštećenja mozga i da je neophodno intenzivno i odmah početi sa vježbicama koje će potaknuti njezin psihofizički razvoj jer ima velike predispozicije za neki od oblika cerebralne paralize.

Otišla sam u šetnju Maksimirom nakon što sam srela njezinu profesoricu koja ju je jako nahvalila da je divna i pametna djevojčica. Kao da je osjetila kolika je prije 8 godina bila moja želja da ona izraste upravo u takvo dijete i da bih tada sve dala da sam mogla preskočiti tih 8 godina i čuti te riječi. To je bilo tada, a danas sam zahvalna za svaku sekundu koju sam proživjela vježbajući sa svojim djetetom, iako je to vrijeme bilo vrlo teško.
Šetala sam Maksimirom razmišljajući o proteklih 8 godina i pitajući se što osjećam, no odaziva nije bilo. Nisam bila tužna, sretna, ponosna, ushićena, jadna, .... nisam osjećala ništa osim praznine.
Silila sam mozak da stvori barem jednu emociju, no nije se dešavalo ništa osim praznine. Često čovjek toliko toga mora učiniti da dosegne prazninu, no ja sam ovoga puta bila u njoj i nisam uprkos trudu iz nje mogla izaći.
Tada mi je pala napamet metoda „Čarobne sobe“. Nastala je u Čarobnoj Maksimirskoj šumi i zato sam je nazvala Čarobnom.

Opis Čarobne sobe:
Kada se dešava neka teško podnošljiva situacija sjetite se da je ona samo jedna mala epizoda vašeg života i smjestite ju u jednu od beskrajnog broja soba vašeg života. Osjetite veličinu te prostorije, mirise u njoj, boje, veličinu prozora, gdje su vrata, interijer prostorije. Smjestite u tu sobu sve osobe vezane uz određeni događaj koji vas uznemirava, kao i sebe same. Osjećajte energiju koja vlada u prostoru, sve tenzije, sve izgovoreno i neizgovoreno, osjećajte sve svoje emocije i emocije drugih osoba u sobi, dozvolite im neka se rasplamsaju. Tada se pitajte je li vam ugodno u toj sobi i želite li u njoj i dalje boraviti. Ako nije, jednostavno krenite prema vratima, otvorite ih i izađite van iz prostorije, te zatvorite vrata iza sebe.
Osvrnite se oko sebe i osjetite energiju nove sobe u kojoj se nalazite. Osvijestite sve što se u toj sobi nalazi i dešava. To je soba u koju ste odlučili otići jer vam je u njoj ugodnije nego u prethodnoj sobi. Pitajte se kako se osjećate, što mislite, .... Ako vam je ugodno, osjećajte i dalje ugodne vibracije i osjećaje. Ako vam je neugodno, tada osjetite u potpunosti sve vibracije u sobi, sve energije svih ljudi i stvari i kada osjećate da vam je previše, naprosto ponovno otvorite vrata, izađite iz sobe, zatvorite za sobom vrata i osvijestite novi prostor u kojem se nalazite. I tako sve do trenutka dok se ne osjetite mirno i spokojno u prostoriji u kojoj jeste, sve dok ne osjetite da iz te prostorije ne želite izaći jer ste u njoj sigurni i to je mjesto u kojem se punite energijom i pozitivnim vibracijama.

Mi sami biramo u kojoj sobi svoga života ćemo provoditi vrijeme. Prelazak iz jedne sobe u drugu je jednostavan, jedino što je potrebno je odluka da iz sobe izađemo i da odmah usmjerimo svoju pažnju na novu prostoriju u kojoj se nalazimo.
Shvatit ćemo da sa lakoćom mijenjamo perspektivu, te da smo mi kreatori svoje perspektive, osjećaja i života. Iz stanja žrtve koja ne može sa lakoćom promijeniti postojeće stanje, dovest ćemo se do stanja kreatora koji sa lakoćom bira kako se želi osjećati i u kojem smjeru želi usmjeriti svoj život.

Nema komentara:

Objavi komentar