srijeda, 30. svibnja 2018.

Izuzetno požrtvovana majka

Pitanje: "Momentalno imam izazove sa kćerkom koja je u nekom otporu prema meni. Uglavnom šuti ili okreće očima.
Moje prijateljice za mene kažu da sam izuzetno požrtvovna majka i ja se s time slažem jer se stvarno dajem djeci 24/7/365, od pomaganja u učenju preko balansiranja sa proračunom do vožnji na treninge.
Što hoću od Vas? Pokušavam shvatiti vlastite greške.
Prije 7 dana imale samo svađu, markirala je i bila bezobrazna prema meni.
Prijateljica mi savjetuje da ju grlim, jer joj fali ljubavi, da se smirim i ne dramim, jer ionako je i njoj teško i nema nikog drugog. Ja sam joj boks vreća. Ok, malo smo to popeglale, no sinoć je opet izbila svađa. Danas je odlučila da me ne posluša i ne ode u školu, a ja sam morala otići na posao i ostaviti ju doma. I tako stalno nešto. Teško mi je . U obitelji nemamo nikoga tko bi nam pomogao. Ne znam što ona ima u srcu i u glavi, jer uglavnom šuti.
Ljuta je na mene jer sam joj rekla da neće ići na aktivnost koju voli dok ne popravi ocjene i ponašanje.
Očito mi je da je u nekom prkosu i da moram krenuti od sebe u traženju odgovora, ali ne znam kako."

Odgovor: Nazvali ste sebe IZUZETNO POŽRTVOVANOM MAJKOM.
U korijenu te riječi nalazi se riječ ŽRTVA.

Nesvjesno se doživljavate žrtvom i sa vibracijom žrtve privlačite okolnosti u kojima se događaji kroje tako da sve doista izgleda kao da jeste žrtva. Kćerka (njezina svijest) samo savršeno (nesvjesno) igra svoju ulogu podsjetnika koji ima zadatak podsjetiti vas da ste rođeni da budete gospodar svog života, a ne žrtva života i događaja u njemu. Nije ključ u požrtvovanosti, nego u slobodi da iz mira izrazimo sebe kako bismo iz tog povjerenja i mira mogli dati slobodu i povjerenje i drugima. To je stvar vjere.

Drugim riječima, da biste tu situaciju promijenili, ne trebate je mijenjati izvana, nego iznutra. Trebate osvijestiti koliko se nalazite u obrascu žrtve (nemate pomoć, samohrani ste, djeca ne slušaju i ne dozvoljavaju vam da im činite dobro, ....) i koliko se osjećate izdani ili napušteni od života i ljudi. Kada smo u obrascu žrtve, imamo potrebu kontrolirati proces života, izolirati se, ograditi se, napadati, štititi. Kad smo u obrascu žtve, naše je tijelo napeto, a misli uglavnom teške i negativne. Taj obrazac govori da nemamo povjerenje u život, u dušu, u Boga, u univerzum, u kreaciju, u to da nam sve duše pomažu. U blog tekstu o svijesti žrtve sam pisala o razlici između svijesti i duša i što je to duša, pa ga je dobro pročitati, da shvatite što znači da nam duše pomažu

Bitno je vjerovati životu da je uvijek na našoj strani, jer sa takvim osjećajima i mislima smo uvijek duboko u miru i povjerenju, a kad je tako, ne osjećamo se žrtvom, nego gospodarem svog života. Kada mi vjerujemo u život i kad smo gospodari svog života, onda imamo povjerenja i u druge, pa i u našu djecu, da i njih njihova duša uvijek savršeno vodi i da je život uvijek na njihovoj strani. Sa tim povjerenjem, tom dubokom vibracijom, ustvari pomažemo našoj djeci najviše što možemo. Mi smo ih dobili na poklon i jedini naš zadatak u odnosu na njih je da održimo njihovu povezanost sa njihovom dušom, sa kojom su i došli na svijet, a ne da ih krojimo onako kako mi mislimo da je najbolje za njih. Mi ne znamo što je najbolje za njih, no njihova duša zna. Zato je važno odgajati ih u povjerenju i vjeri da već u sebi imaju sve informacije koje su im potrebne za život, sva sredstva da realiziraju na najbolji mogući način svoj životni put, sve znanje u smislu kako doći do svega što na tom putu trebaju proživjeti ili ostvariti. Kad u to vjerujemo, onda odgajamo djecu sa lakoćom i pomažemo im u njihovoj evoluciji svijesti. Dok smo u strahu za njihovu budućnost, a što znači da nemamo povjerenja u životni proces koji radi za njih, onda ih odvajamo od njihove suštine i činimo nešto što mislimo da je najbolje za njih, ali ne iz informacije iz najvišeg izvora (života i duše), nego iz straha. Stoga, najčešće, iako je namjera dobra i ispravna, rezultat bude pogrešan, jer je on rezultat sjemena straha, a ne vjere. Sve je u vibraciji i u povjerenju. Što vam je povjerenje u životni proces koji radi za vašu djecu, kao i za vas, jače, to će vam odgoj vaše djece biti jednostavniji i radosniji, a izazovne situacije daleko rjeđe.

I još nešto za kraj, obzirom da ste naveli da puno vremena posvećujete na organiziranje dječjeg života i na njihovo razvoženje. Dati djeci  puno toga gotovog na tanjuru znači odrezati im krila i krojiti od njih žrtve i nemoćnike. Prepustiti im njihove obaveze i odabire znači djelima im poručiti "vjerujem u tebe, ti možeš, ti vrijediš, ti si super, ti imaš svu moć koja ti je potrebna u svojim rukama". Stoga, osjetite kojih se aktivnosti možete rasteretiti i sa punim povjerenjem ih prepustiti njima. Sretno! Poslušajte i video o povjerenju u život.

 

Nema komentara:

Objavi komentar