utorak, 10. srpnja 2018.

Rad sa šestom čakrom



  1. Odgovorite sebi: da li držim obećanja koja sam dala u životu sebi i drugima?

Tu možemo pogledati u svoju astrološku ili numerološku kartu i pogledati svoj život – što ste si „obećali“ prije rođenja i gdje ste zapravo.

  1. ODGOVORITE NA PITANJA

    1. Živim prema namjeni svoje duše? Što me oduševljava ?
    2. Da li sam odgovoran za život drugih?
    3. Da li sam uopće odgovoran za život kojeg sam oblikujem?
    4. Kad drugima dajete savjete da li se uopće pitate odakle izvire potreba za tim djelovanjem? Možda rješavamo neke svoje probleme?
    5. Gdje se ograničavate i radije ostajete u onom vidiku sebe gdje se osjećate sigurno umjesto da riskirate i upoznate suprotnost?
    6. Kako vidim energiju u sebi, drugima, između stvari izvan prostora i vremena?
    7. Kakav je moj uvid u događanja i ljude?
    8. Što su me naučili i što ja „znam“?
    9. Kakvi uzorci mišljenja, osjećanja i djelovanja me vode?
    10. Što mi indigo boja, snovi ... poručuju?
    11. Kakve predrasude, načela i pravila me vode?

  1. OTPUŠTAM SLIJEDEĆE UZORKE
  • Neispunjene želje
  • Nerazumijevanje
  • Neodlučnost
  • SVE ME BUNI, NE ZNAM NA ČEMU SAM”( možda smo se u prošlom životu bavili sa čaranjem, prizivanjem duhova, magijom ili pokušavali sa svim sredstvima neuspješno nadići ograničenost materijalnog svijeta).

  1. MEDITACIJA sa VIZUALIZACIJOM ili ZVUKOM te AFIRMACIJE

U meditaciji si pomažemo sa sljedećim vizualizacijama:
  • Vizualizacija broja 8, kako se pomiče naprijed i natrag ispred desnog, a onda i ispred lijevog oka.
  • Zamislite, da sanjate. U snovima je sve dozvoljeno, tamo zakoni fizičkog svijeta ne vrijede – tamo možete letjeti, dizati teške terete, na drugim ste mjestima i krajevima, možete biti tko god poželite, itd. Upotrijebite sposobnost letenja i poletite iznad mjesta gdje ste bili rođeni – promatrajte ga i pogledajte kakav utjecaj ima na vas. Pustite, da vas zanese, može vas odnijeti u život prije rođenja – pogledajte, da li postoje još i druga mjesta gdje ste bili rođeni. Osjetit ćete senzaciju pomicanja. Pustite da vas vodi, tamo gdje morate doći. Unutra pogledajte gdje ste došli. Kad sve pomicanje prestane i nema više slika, polako se vratite u budno stanje. To isto možete ponoviti, a da se preselite na bilo koje drugo mjesto, bilo gdje i bilo kada i promatrajte ga i dopustite da vam slike govore.
  • MANTRE: pjevamo vokal A, I ili EI; HAM ili KŠAM (strpljivost, mir i hrabrost). OM - putovanje po zvjezdanom prostoru, po beskonačnom prostoru, ples kroz vječnost.

Za poboljšanje djelovanja te čakre, vizualizacija je od izuzetnog značaja - Yantra joga. Na taj način učimo pažljivije promatrati stvari i svjesniji smo onoga što vidimo. S tim učimo otkrivati i uvažavati svoju viziju. Zato opažamo prisutnost boja i oblika te kako idu zajedno (isto tako ljude i situacije). Tražimo svoju viziju. Neka bude slobodna od raznih starih načina razmišljanja – uzoraka da će odgovarati prirodnim zakonima. Zatim »pogledamo«, kako bi to djelovalo u stvarnosti (potražimo vodstvo i pomoć za prijelaz od tu do tamo – u budućnost) i sve temeljito »provjerimo«, a zatim »odlučimo« za najbolju mogućnost i u nju potpuno vjerujemo – osjećamo sigurnost prilikom toga. Budimo svjesni mreže svijesti, koja sve povezuje.

AFIRMACIJE
  • Spreman sam se uskladiti sa finim, svijetlim razinama svijesti
  • Ja sam svjetlost i daljina. JA JESAM
  • Glas moje intuicije je srčano dobrodošao

V. DRUGE TERAPIJE

Molitva: na glas ili u mislima. Možete upotrijebiti postojeće molitve ili možete napisati svoju. Neke molitve su:
    • »O bože, potraži me i upoznaj moje srce. Umij me i bit ću čišća od snijega. Pripremi me, da stanem pred tvoj oltar, pripremi me na susret s tobom.«
    • »Oče naš, koji jesi na nebesima,……«
    • »Bože (ili Duh Sveti), uzmi ovo što me muči i ti to pogledaj i ocijeni. Pomogni mi, da to ne vidim kao znak krivnje ili smrti, i da je ne upotrijebim kao način autodestrukcije. Nauči me, kako da iz toga ne radim prepreke za mir već da ih upotrijebim u svoje dobro kao pomoć za Njegov dolazak«.

STVARANJE:
  • Slikanje: s tom metodom dolazimo do onog dijela sebe kojeg smo zaboravili. Učimo vizualno i toga smo svjesni.
  • Pisanje: jednostavno pisanje bez razmišljanja.

Post i znojenje: s tim se oslobađamo od emocija, učimo se biti otvoreni, razvijamo vizualizaciju, intuiciju i snagu duha.

JEDEMO HRANU plave boje, koja simbolizira slani okus: sastav pojačava razgradnju zaostalih oteklina, toksina i alergija, neka djeluje i kao laksativ. Hrana podiže svijest. Ovdje spada sve povrće, voće i tekućine (čaj, voda), prvenstveno: crno grožđe, borovnice, šljive, kupine, crveni kupus, masline, patliđan, sezam, lovorove bobice...

Upotrebljavamo kristale: Safir, Sodalit, Lapis lazulij, Ametist, Azurit, Morganit, Plavi ahat, Labradorit, Kalcedon, Akvamarin, Sugilit, Sokolovo oko, Tirkiz, Fluorit, Turmalin, Mjesečev kamen, Tigrovo oko.

ETERIČNA ULJA: Pepermint, Lotos, Cedar, Jasmin, Pačuli, Tamjan, Eukaliptus, Melisa, Plava kamilica, Kafra, Narcisa, Iris, Sandalovina .

Nema komentara:

Objavi komentar